torsdag 31 januari 2013

Ett stort spöke...



Ännu ett spöke här hemma. Ett stort sådant.
Inte riktigt som de andra, detta har svarta grenar och silvergrå blad.

Vet inte riktigt vad det är med mig nu och alla spöken. Jag bara gillar dem och tycker dem är lite lätta om man nu kan säga så. Kanske för att man vill rensa ut och ha nytt, lätt och fräscht.


 

Härlig kontrast med det silvergrå och naturkorgen.


Ett trassel av grenar, visst ser det lite spöklikt ut!!


Solen sken in genom fönsterna när bilderna togs och det gav en sådan vårkänsla även om det  är långt tills dess. Men en liten försmak.

Idag har jag gått runt med känslan att det är fredag hela dagen och det har blivit helt tokigt i hjärnkontoret.
 Så jag har allt gått och varit lite småförvirrad hela dagen, ja lite mer än vanligt då alltså...tihi.

Nu ska jag njuta av kvällen med att slänga mig i soffan och ligga raklång.

Hoppas att Ni haft en underbar torsdag mina vänner så hörs vi senare!

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar