lördag 12 januari 2013

Fortsättning tvbänk...



God morgon underbara (framförallt ljusa ) lördag!

Visst är det härligt att ljuset börjar komma tillbaka. Energin kommer ju med ljuset känns det som.

Här idag har jag storstädat, så nu känns det så skönt när det är rent och fräscht och nya tulpaner står lite varstans i hemmet.

Tänkte att jag skulle visa er lite mer av tvbänken som jag skrev om för inte så länge sen.
Nu får ni kanske bortse från just självaste tvn, men det är svårt att visa en tvbänk utan att just själva tvn står där. Men det är ju inga snygga mackapärer det där.


Som sagt så var det två vanliga väggskåp från Ikeas köksavdelning och en vanlig furuskiva ovanpå.

Så himla skönt att man slipper en massa sladdar och dylikt som ligger framme och framför allt att man inte behöver se dem.
Dock har ju mannen både förstärkare och högtalare som står bredvid men dem försöker jag bortse från, och dem är ju trots allt vita så det får funka.


Jag börjar bli mer och mer förtjust i den obehandlade skivan och tror nästan att vi ska låta den vara så.

Så summan av kardemumman blev att vi äntligen fick en snygg möbel, den är praktiskt då den döljer alla tillbehör som oftast kommer med dessa elektroniska saker och vi behöver aldrig ha några kontroller eller något sådant framme längre .
Och framför allt så var den billig.
För det är ju otroligt vad tvbänkar kan vara dyra, och vem vill slänga ut en massa pengar på sådant när man ändå inte tycker att dem är fina.


Ja.
Nu ska jag fortsätta min lördag här och kanske äta lite frukost (????). Jag brukar glömma bort sådant när jag är ledig och framför allt när jag städar.
Men nu känner jag hur det börjar kurra i magen min.

Hoppas att Ni får en underbar lördag mina vänner så hörs vi senare!!

1 kommentar: