fredag 11 januari 2013

Måbra känsla..



God morgon veckans bästa dag!!

Vaknade med bästa fredagsfeelingen i kroppen idag, kan kanske bero på att jag har ledig helg. Ska bli så skönt!

När man sitter och kikar runt hos andra är det förändringar som gäller, nystart liksom.
Och det är klart, nytt år och vid den här tiden brukar man ju vilja förändra hemma efter en lång och mörk period.

Jag har dock inte riktigt känt så ännu....tills jag kollade igenom bildarkivet och hittade denna bild.

Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men den ger mig en bra magkänsla.
Det är ju inget speciellt med den men jag tänker inte forska mer i det utan bara gilla läget och inse att detta är en måbra bild för mig.

Men när jag ser den så kommer den där längtan att göra om hemma nu, eller ja förbereda för våren helt enkelt.

Börja tänka på vilka färgskalor som kanske borde få flytta in här till våren i form av nya kuddar.
Tror dock inte att det blir så stor skillnad från vad det är nu egentligen men lite ljusare pasteller är ju inte helt fel. Har även lite tyg här hemma som jag skulle vilja sätta fingrarna i men just nu är jag och min symaskin i krig.
Japp, den har förklarat krig mot mig och jag vet inte hur många samtal till mina kära mamma det har blivit för att kunna lösa det men icke.
Den vill inte samarbeta.

Men nu tänker jag fortsätta min fredagsfeeling här...

Hoppas att Ni får en underbar fredag mina vänner så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar