tisdag 15 januari 2013

MItt projekt..



Kommer ni ihåg House Doctor planscherna?

Dem har ju nästan varit med på varenda bild som jag tagit där jag visat vår matplats.

Iallafall så har vi gjort slut, planscherna och jag.
Eller man kanske skulle säga att vi är on a break.. Man vet ju aldrig när dem kommer upp igen men just nu var jag så trött på dem att dem fick snällt flytta tillbaka till sina förvaringsrullar.


En lampa har kommit upp, dock en tillfällig sådan då ljuset inte är det bästa i den men det var vad vi hade hemma i gömmorna så den får sitta där ett tag. Och agera ljuskälla på väggen.



Mitt lilla projekt som nu gett mig köpstopp ett tag framöver, men det är det värt.
Lite grusiga bilder dock men ljuset är inte riktigt med mig så här på morgonen.

Jag är varken den första och jag tror knappast att jag är den sista heller, med dessa tavelväggar.

Har funderat på det väldigt länge att jag velat ha sådana men det krävdes lite tålamod från min sida och även lite tjat, sen var mannen oxå med på det.

När jag såg dessa bilder hos denna underbara bloggerska så kände jag att, nu eller aldrig, nu måste tankar över till agerande.

Och jag är mer än nöjd..Dock är det lite tomt fortfarande på ena listen men det ska nog åtgärdas snart.

Så en liten sneakpeak alltså. Bättre bilder kommer!

Nu: dags att bege sig ut i snön med doggen och senare ikväll blir det födelsedagsmiddag för lilla svärfar som fyller år idag.

Hoppas att Ni får en underbar dag så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar