tisdag 1 januari 2013

Välkommen

 
Välkommen 2013!!
 
Tänka sig, idag är ett helt nytt år.
 
En chans att starta om på nytt, vända bladet.
Jag har bestämt för några småmål som jag ska ha detta året.
 
Och ett av dem är att jag ska ge mer av mig själv här inne.
Bloggen har funnits i lite mer än ett år nu och jag kan väl säga att jag kanske har hållt tillbaka.
Inte medvetet, men jag har inte lagt ner den själ i den som jag vill.
Jag har inte skrivit lika mycket som jag vill, för jag älskar ju att skriva, men det har inte synts här inne.
 
Hur förändringen kommer att ske det vet jag inte riktigt ännu, men det kommer nog av sig själv hoppas jag.
 
Jag hoppas att Ni hade en underbar kväll igår och att ni välkomnade det nya året.
 
Vi hade nog den lugnaste nyårsaftonen någonsin och det var sååå skönt så idag vaknar jag utvilad.
Den enda som nog är trött är doggen här hemma som hade ett rent helvete rakt ut sagt.
Trots lugnande och nytt ben vid tolvslaget.
Men han var livrädd och riktigt förbannad.
Och det kan jag ju förstå, dem små djuren har ju ingen aning om vad det är som händer.
 
Så nu tar vi tag i detta nya året och gör det riktigt bra!!!
 
 
Kram på er kära vänner!
 
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar