onsdag 9 januari 2013

Hej hej hallå!

 
 
Hej hej hallå!
 
Japp, jag finns här men försöker var dag att lösa detta problem med att jag inte kan ladda upp bilder... fortfarande.
 
Har varit i kontakt med blogger men inget svar..
 
Känns ganska så tråkigt nu då jag hade som mål detta året att verkligen lägga ner tid på bloggen.
 
Och så händer detta.... och hur kul är det at skriva inlägg utan bilder.
 
Prövade till och med mannens dator för att se om det var min det var fel på men problemet kvarstod.
 
Har nog haft detta problemet innan men inte så här länge... och jag tycker det är så konstigt för jag verkar vara ganska ensam om mitt problem..
 
Men problem är ju till för att lösas, eller hur!!!
 
Så tills jag gjort det finns jag här... i det dolda.
 
 
Ha nu en fin kväll alla!
 
Så hörs vi snart igen!!
 
 
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar