fredag 18 januari 2013

Min tavelvägg



Ja.
Här har ni den.
Den alldeles underbara tavelväggen som gett mig köpstopp.
Vad tycker ni?
Visst, det behövs ju kompletteras på nedersta hyllan men det kommer.

Själv är jag supernöjd och ljuset vi fick i rummet är helt otroligt efter att planscherna togs ner och dessa kom upp.


 

Min vy från ena soffan.
Ljust och fint.


Så hur har ni det därute? Denna kalla fredag!
Själv har jag både städat och tvättat undan lite och vilat middag.
Japp ni hörde rätt. Vila middag är ett måste för mig på mina lediga dagar och får jag inte göra det så blir jag jättetrött. Det funkar ju givetvis att inte göra det oxå om man har något planerat, men är det en dag mitt i veckan och jag är själv hemma så, vila middag. Så otroligt skönt!

Så nu tänkte jag sitta här ett tag med datorn och njuta av ett städat hem och surfa in hos er alla och uppdatera mig, gör det förvisso ganska ofta men det är inte så ofta jag har tiden att sitta i lugn och ro.

Hoppas NI har en alldeles underbar fredag mina vänner så hörs vi senare!!


1 kommentar:

  1. Jag gillar tavelväggen skarpt. Väldigt trevligt!

    Ha det gott

    SvaraRadera