söndag 27 januari 2013

Sköna söndag



Sköna slappa söndag.

Idag är en sådan dag då det inte händer mycket, och på ett sätt kan det vara skönt men samtidigt så är jag så rastlös att jag tycker att är jag ändå ledig, ja då ska vi hitta på en massa.
Men mannen är iväg och hjälper ett par vänner att flytta, alltså är jag strandad här hemma. Vilket förvisso kan vara skönt för då kan jag ju verkligen koppla av och göra absolut inget.

Så det är det som står på schemat idag, lalla runt här hemma, gosa med hunden som egentligen bara vill vara ifred. Flytta på några saker och se om dem passar bättre någon annanstans.

Ja det är vad jag ska göra idag.
Men först så tänkte jag ta mig en god kopp kaffe.
Sen fortsätter operation nada.

Vad hittar ni på en söndag som denna??

Hoppas att Ni får en underbar sådan iallafall mina vänner så hörs vi senare!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar