torsdag 17 januari 2013

Hello Mr Mustasch


 Torsdag, kalla torsdag.

Idag skulle man kunna säga att det är min fredag då jag har ledig dag imorgon.
Så jag tänker gå runt med en liten fredagsfeeling hela dagen lång.

Mr Mustasch har kommit upp på väggen, upp och ner tillochmed.
  
Lagerhaus har ju en massa små vykort för enbart 10/st och Mr Mustasch är en av dem.
Gillar honom enormt mycket men varför jag satte honom upp och ner kan jag inte svara på, lite roligare så. Roligare än bara ha en mustasch på väggen liksom...(???).

Nu är ju Formexmässan i full gång och åhh vad jag är avis på dem som får vara där men jag antar att man kommer få ta stor del av vad som finns där genom andras härliga bilder.

Men nu, snabbt frukost och ut med doggen (som för övrigt han tycker det är alldeles för kallt just nu).

Hoppas att NI får en underbar dag mina vänner så hörs vi senare!

*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar