onsdag 23 januari 2013

En titt i skåpet



God kväll på er alla därute!
Hoppas att ni har haft en bra onsdag så här i slutet av januari, för visst är det skönt att denna långa månad snart är över.

Har fått lite förfrågningar om vad jag har i mitt vitrinskåp så nu kommer det några bilder.

Det är ju två stycken vitrinskåp som vi satt ihop till ett större.
I det stora som jag visar här har jag lite allt möjligt.
Antingen ställer jag bara in saker som jag inte vet var jag ska ha eller så ja...nu när jag tänker efter så är det mycket saker jag bara satt in när jag ändrar om här hemma.
Men ibland blir det ju bäst när man inte tänker efter så mycket och går efter känslan.




Böcker, krukor med ljus i, vaser, ja allt ryms här inne.

 

Trädetaljer med det strama svart/vita mjukar upp lite.



Så där är verkligen allt möjligt, i vårt vitrinskåp och jag har inte ångrat mig en enda gång att jag bytte bort min lilla förändringshörna.
Dock blev det ju lite problem med belysning då det fanns en lampa där innan som belyste hörnet men nu har vi hittat en sporadisk lösning.


Så ja en titt i skåpet helt enkelt.

Just nu sitter jag och försöker vänja mig vid nya glasögon. Optikern sa att det kunde ta kanske upp till två veckor innan mina stackars krampande ögon har vant sig och jag kan se ordentligt med dem.

Så just nu är det en lite annorlunda värld här hemma, men supernöjd med glasögonen är jag iallafall. Alltid något.

Hoppas att Ni mina vänner haft en underbar onsdag så hörs vi senare!

2 kommentarer:

  1. Fin vitrinskåpsinspiration! Jag drömmer om ett stort glasskåp till vardagsrummet där jag ska ha både böcker, glas och porslin och fint tittgodis :) Det står dessvärre ganska långt ner på min prio-lista över utgifter just nu, men härligt att få kika på andras fina skåp!
    Ha det fint och hoppas det blir bra med nya glasögonen!
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  2. Så fint! Jag älskar vitrinskåp, ja... skåp överlag!
    Ha en skön söndag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera