söndag 20 januari 2013

Have a seat



God kväll alla därute!

Hoppas att ni har det bra i kylan, för jisses vad kallt det är nu och tydligen ska det bli ännu kallare.

Hela helgen har bara passerat så snabbt att jag knappt har hunnit med.
Det brukar bli så när man bara har en ledig dag åt gången. Allt det där man vill hinna med hinns liksom inte riktigt med och man får prioritera.

Men mina kära föräldrar var nere igår med min yngsta brorsson och visst är det härligt att bara sitta ner med nära och kära och njuta och prata.
Sådant får man inte glömma bort i vardagen.
Att verkligen ta sig tiden att sitta ner med någon man håller kär och umgås.

Hoppas att Ni mina vänner haft en underbar helg så hörs vi senare!

2 kommentarer:

  1. Älskar trycket på pallen. Är det era pallar du gjort det på eller har du lånat fotot?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Charlotta: pallen var så när jag köpte den, med tryck och allting. House Doctor.
      Ha en fin kväll!

      Emma

      Radera