torsdag 10 januari 2013

Sneakpeak..tvbänk



Idag bjuder jag på en liten sneakpeak på vår nya tvbänk.
Det är en möbel som jag egentligen bara tycker är nödvändigt ont.

Väldigt svårt att hitta snygga sådana ute i affärerna.
Så vi gjorde en själva, eller ja gjorde och gjorde är väl egentligen fel ord.
VI köpte överskåp från Ikeas köksavdelning och sedan en träskiva  från byggvaruhandeln och så var den klar.

Nu är bara dilemmat hur vi ska göra med träskivan, först ville vi ha den lite mörkare  men nu har jag vant mig vid den och vill nog faktiskt behålla den så här ljus och obehandlad.
Tycker nog att det är finast så...

Och det bästa med allt är att den döljer alla sladdar, alla mannen teknikprylar, ps3 och ja jag vet inte allt. Man bara stänger luckorna och så ser det väldigt prydligt ut.

För mig är det ju oftast alla sladdar som är problemet men nu är det löst och vi är mer än nöjda.
Tvdelen blev mer komplett nu.

Ska vi er bättre bild vi senare tillfälle!

Nu hoppas jag att Ni får en underbar ...hmm torsdag är det idag ja tihi.
Så hörs vi senare!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar