torsdag 24 januari 2013

Mjukt mot hårt och kärlek..



En liten ormbunke, betong möter betong. 
Enkelt, vackert. Hårt möter mjukt.

Go kväll alla därute.
Hoppas ni har det bra i kylan.
Själv sitter jag mätt och belåten i soffan med kvällskaffet och ska ta en liten cyberrunda för att uppdatera mig.

BLoggvärlden är verkligen härlig och man har ju sina bloggar som man tittar in till var dag för att se vad som hänt under deras dag.

Här sitter man på varsin sida av skärmen och egentligen vet man inte vilka personerna är för det är ju en liten del utav ens liv man egentligen visar, men ändå känns det som man känner dem man kikar in hos, man sitter och håller med om vissa saker,man skrattar och ler åt vissa saker. Man är cybervänner helt enkelt och visst är det underbart.
Man blir oxå påmind om hur många fantastiska människor det finns där ute. Kreativa, begåvade, storhjärtade... ja listan kan göras lång.

Och det är några utav dessa saker som gör mig så glad att jag började blogga.
För alla snälla ord, alla peppningar.

Så tycker jag att vi ska fortsätta 2013. Vara snälla mot varandra, inga hårda ord, ingen elakhet. 

Ska vi säga så?!

Hoppas att ni haft en underbar torsdag mina vänner så hörs vi senare!

*

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar