måndag 4 februari 2013

På köksbordet...



....står nu dessa små boxar på tork.

Jag ville ha dem i lite pastelliga färger men hade inga sådana hemma så det blev petroleumaktiga, nu ser dem väldigt turkosa ut på bilden men så är icke fallet.

 


Det var ett tag sedan jag lekte med färger och jag hade glömt hur avkopplande det är. Vad det är man gör spelar egentligen ingen roll bara färgerna är där, och redskapen.


Så, ny vecka idag.
Och jag har redan hunnit med veckans första träningspass. När snön var här fick jag avvakta några veckor vilket har gjort att min kropp var mer än redo att sätta igång nu. Och det var så skönt när det var avklarat, under tiden.. nja inte lika skönt. Här har vi en otränad person kan jag lova.

Annars bjuder inte denna veckas första dag på något förutom av hålla sig inomhus och bara ta det lugnt. Förbereda sig på en veckans arbete.

Så nu ska jag passa på att kika in hos er andra.

HOppas att NI har en underbar start på veckan mina vänner så hörs vi senare!

*

1 kommentar:

  1. Lådor kan man inte få nog av!;)
    Ha en fin kväll!
    Kramis Jenny

    SvaraRadera