lördag 22 september 2012

Ta in hösten



Godmorgon lördag.
 
Här är man uppe med tuppen en ledig lördag, men det sköna med det är att man kan krypa ner i sängen igen efter kopp kaffe. Det måste vara det bästa.
 
 
Jag har tagit in hösten genom kvistar.
Alltså dessa färger, dem är så underbara. Jag älskar verkligen hösten och har alltid gjort så länge jag kan minnas.
 
 

 
En enkel kvist.
 
 
 
Men idag är hösten inte så härlig som den kan vara och regnet fortsätter att komma.
 
Och vi ska på bröllop.
Det är nog det bruden inte vill ha på sin bröllopsdag, regn.Allt annat funkar väl men regn är inte kul.
Fast man kan ju inte göra så mycket så det är bara att gilla läget, det är ju ändå ens lyckligaste dag.
 
Så nu ska jag fortsätta min lördagsmorgon med min kopp kaffe och bara ta det lugnt.
Det kommer bli en lång dag med mycket skratt, några tårar kanske och dans, vi får inte glömma dansen.
 
Jag hoppas att Ni får en underbar lördag mina vänner så hörs vi senare!
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar