fredag 7 september 2012

Pyssel



Idag är lediga fredag men det är full ruljans ändå.
Pysselfredag är vad det är.
 
Vaknade med massa inspiration imorse och det gäller ju att ta vara på den  när den kommer då det har varit lite sisådär med den på senare tid.
 
Så nu har jag några ramar extra som har sprayats svarta, matt härlig nyans blev det på dem. Även mina turkosa askar är nu svarta och så har det målats tavlor.
 
Japp, jag ger mig inte. Jag fortsätter att måla trots att resultaten inte framkommer som dem gör i mitt huvud och i mina tankar.
 
Men vad gör det, jag har så jäkla roligt när jag gör det att det egentligen får kvitta hur resultatet blir. När jag sedan tittar på dem så får jag den där känslan som jag har när jag målar, roligt och jag blir glad!
 
Ibland är vi lite dåliga på att verkligen göra saker vi tycker är roligt, enbart för att dem är roliga, utan anledning.
 
Så nu tycker jag att vi kör fredag!
 
En rolig fredag!!
 
Hoppas att Ni har det bra där ute mina vänner så hörs vi!
 


3 kommentarer:

  1. Helt rätt, bra att man gör saker för att de är roliga, ha en mysig fredag! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Verkligen fin matt svart färg det blev på ramarna! Var har du köpt sprayfärgen någonstans? Jag är också pysselsugen och har några grejer som skulle behöva en omgång färg :) Ha en finfin helg! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är faktiskt mannens sprayfärg som han köpt på nätet.. Ska höra med honom om vart:) tack detsamma!!

      Radera