måndag 3 september 2012

Ett stilleben

 
 
 
 
 
God morgon nya vecka.
 
Idag bjuder jag på ett stilleben som egentligen inte alls skulle bli ett stilleben.
Men vissa morgnar så vaknar jag av känslan att jag måste förändra och just idag var en sådan morgon.
 
Ibland blir det rätt, ibland inte.
Och detta kommer nog ändras redan ikväll.
 
Men färgerna tilltalade mig. Känns som tidig höst och det kan man väl säga att det är nu.
Frost på rutor när man vaknar och det är kyligt.
Men inte mig emot, vi går ju mot min favoritårstid.
 
Burken och träfatet som ni ser på bilderna inhandlades igår när vi var hos underbara Kajsa. Hon hade ju loppis nu i helgen och jag var bara tvungen att bege mig dit. Så det blev lite fynd. Jag tror inte att jag åkt därifrån tomhänt någon gång. Det går bara inte. Nu var ju inte burken ett loppisfynd men det kvittar.
 
Så vad säger ni? Ska vi  kicka igång denna vecka?!!
 
Hoppas att ni  får en underbar start på veckan mina vänner så hörs vi senare!
 
 
 
 

1 kommentar: