fredag 21 september 2012

DIY lampa

 
Härliga härliga fredag.
Så välkommen så välkommen.
 
Har ju glömt att visa er min lilla hemmagjorda lampa, eller hemmagjord är väl att ta i. DIY lampa kanske då.
 
För ett tag sedan fixade jag ju lite i mitt arbetsrum och jag ville ha in naturfärger och visste att vi måste ha en lampa då beslysning i det rummet inte exicterade.
Så jag gick förbi en blomsteraffär en dag på väg till jobbet och såg denna kupol eller vad man ska kalla det, tror att den egentligen ska vara till murgrönor utomhus som dem kan klättra och växa i.
 
 
Sen var det bara att tillsätta en svart lampsladd och vips så har vi en ny lampa.
Billigt blev det oxå, tror inte att jag lagt ut mer än 300 pix och då var det glödlampan som kostade mest.
 
 
Japp väggen där bak är lite tom och tråkig men det får ni bortse från.
Mannen tyckte att den var lite för liten för rummet och det tyckte nog jag oxå till en början men nu har jag börjat tycka att den är lagom, den ska inte ta över rummet.
 
Ja, jag gillar den nog. Faktiskt.
 
Nu ska jag slänga mig i soffan och bara vara...så skönt och precis som en fredag ska vara.
 
Hoppas att Ni har en underbar kväll mina vänner så hörs vi senare!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar