måndag 10 september 2012

Den där kvinnan

 
Igår var vi på bomässan.
Själva mässan blev vi faktiskt lite besvikna på men jag träffade den här tjejen, och herregud vilken utstrålning hon har.
 
Vi var där för att hon skulle ha ett föredrag och det ångrar jag inte för en sekund.
 
Sofie är otroligt kunnig i sitt område (vilket är typ allt inom inredning) och när hon stod där på scenen så lös det verkligen igenom henne hur mycket hon brinner för sitt arbete.
Så otroligt inspirerande, hela hon är en stor inspirationskälla.
 
Nu hade hon bara 45 min på scenen vilket var väldigt synd, jag hade kunnat sitta där  hela dagen och bara lyssnat på henne.
Och vilken monter hon hade byggt upp...
 
Tyvärr så skulle vi iväg nästan direkt efter så jag hann aldrig sätta mig ner i den.
 
Men hela dagen igår och även idag så har jag den där känslan i kroppen som inte går att beskriva i ord efter att ha lyssnat på henne.
 
Och det är så jäkla häftigt att hon kommit så långt, vilket för mig inte är konstigt alls med tanke på den kunskapen, energin och kärleken hon har till sitt yrke.
 
Visst är det härligt att träffa sådana människor!!
 
Så tack Sofie!
 
 
Så nu tycker jag att vi kickar igång denna vecka mina vänner och gör något riktigt bra av den!!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar