torsdag 20 september 2012

Höstnyanser



Nu är den tiden här, då det är så mörkt att man knappt hinner ta några foto. Mina andra kuddar har kommit nu och dem var inte alls som på bilderna utan mycket mörkare. Men jag behåller en och sätter den i gungstolen där allt egentligen gör sig bra.
 
Tyvärr gör bilderna den inte rättvis men den är riktigt höstig och det gillar jag.
Beställde två stycken men med tanke på färgerna så kommer jag bara ha användning för en så den andra får jag lägga undan ett tag eller skicka tillbaka.
 
 
Nu ska jag slänga mig i soffan och bara vara ett tag innan det är dags för  sängläge, tidig morgon idag och även imorgon så ögonlocken börjar bli tunga.
 
 
Hoppas att NI haft en underbar dag mina vänner trots regnet så hörs vi snart igen!
 


1 kommentar:

  1. Jag tycker kudden ser fin ut! Snyggt mönster och varma färger. Ha en jätteskön helg! Kram Madeleine

    SvaraRadera