tisdag 18 september 2012

Mina nya kuddar

 
Nu är dem äntligen här, mina nya kuddar.
Fast bara det ena paret så jag väntar lite till.
 
Och jag måste säga att jag är mer än nöjd. Fanns nog inget jag inte gillar med dem.
 
 
Tyget, färgerna, mönstret. Precis så som jag ville ha dem.
 
 
 
Ja, ni får bortse ifrån att blommorna behövs bytas ut....
 
 
Soffan blev genast lite mysigare att gosa ner sig i, sen att det är fler kuddar i som bidrar till mysfaktorn kan vi ju bortse ifrån, nu koncentrerar vi oss på kuddarna *tihi*.
 
 
Så här ska jag slänga mig efter jobbet ikväll och bara gosa ner mig. Tänk att ett par kuddar kan göra ens dag... ytligheter någon?!
 
 
Tror jag slänger in en dagens oxå... nu när jag ändå är på gång och visat er så få bilder såhär på morgonkvisten menar jag....
 
 
Ja ni får bortse från hur jag står och allt det där....för ni anar inte vilken utmaning det är för mig att slänga in den här bilden. Men nu har ni kanske en tydligare bild av vem det är som står bakom kameran i denna blogg....
 
 
Så då kör vi tisdag idag då!
Vi gör det till en underbar sådan va?!
 
Ha en toppen dag nu mina vänner så hörs vi!
 
 
 
 
 


5 kommentarer:

  1. Kanonfint med kuddarna!! Jag har också en sån och tokgillar den. :) Kul att se dig där i spegeln också, i snygg lugg och brillor! :) Kram Madeleine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja luggen är på utväxt efter helgen o brillorna... Ja nödvändigt ont ibland:) men tack för de fina orden!!!

      Radera
  2. Klart man kan bli galet glad av kuddar!

    SvaraRadera
  3. De där är riktigt riktigt fina kuddar, love them. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. visst är dem:) älskar dem! Tyvärr var mannen lite skeptisk men det blundar jag för just nu hahah:)

      Radera