torsdag 6 september 2012

En liten glimt

 
 
 
För ett litet tag sedan så köpte vi ju nya soffor, har helt glömt att visa det för er.
 
Kanske för att jag inte är helt klar, det saknas kuddar och jag har ingen aning om vad jag vill ha för några. Jag vet på ett ungefär vilken känsla jag vill ha i höst men det är svårt.
Sen har vi ju den berömda tvmöbeln som bara inte funkar just nu. Gav en hint till mannen att jag ville att vi skulle bygga en egen, men det verkade inte riktigt gå hem just då så jag får avvakta lite.
 
Men det blidde 2 st Karlstad från det stora varuhuset och med själva sofforna är jag nöjd, väldigt nöjd. Nu är det bara det andra lilla fixet kvar.
 
Så jättemycket av sofforna ser man kanske inte då dem är täckta med plädar och skinn, vi har ju en stor skitgris till hund som vi faktiskt låter vara i soffan...jag vet, vit soffa och hund, en hund som är en skitgris och verkar ta in all möjligt smuts till hemmet. Men jag vill inte ha något annat än vit soffa så dår får det vara så.
Det höjer ju lite mysfaktorn oxå med alla plädar.
 
Är det någon som har tips på härliga kuddar?
Jag känner att jag vill ha lite höstiga färger, .lite mustiga sådär.
 
 
Nehe mina vänner, dags att skynda till jobbet.
 
Hoppas att ni får en underbar torsdag så hörs vi senare!!
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Så fint ni har det. Vi har samma soffa i vårt sommarhus och där har jag köpt fina vit/grå randiga linnekuddar från HM home och en jättefin stickad kudde och pläd i grått och några blandat med lite brunt också. Tips!
    kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Tack Victoria:)

    Har oxå beställt kuddar från Hm Home och väntar ivrigt på att dem ska komma:)

    SvaraRadera