torsdag 13 september 2012

Etniska inslag

 
 
HM Home
 
 
Ja jag är väl inte den enda som faller för de etniska inslagen i höst.
 
Det är något med dessa färger och mönster som gör mig glad bara jag tittar på dem. Först gjorde jag ett säkert val med den svartvita kudden, det kan ju liksom inte gå fel. Dessutom så fanns inte den andra i lager heller haha.
 
Men jag hade sett en bild på den färgade och det var kärlek vid första ögonkastet
och imorse hade den kommit in. Klickade hem två st meddetsamma,bums!
 
Så nu är det på väg lite färg in i detta hemmet.
Förvisso bara i två små kuddar men hey, man måste ju börja någonstans.
Så jag börjar med dessa underbara kuddar!
 
Hoppas att Ni får en underbar dag mina vänner så hörs vi!
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Vad härligt med lite färg! Det blir nog jättefint! :) Kram Madeleine

    SvaraRadera