fredag 28 september 2012

Härliga fredag

 
God morgon underbara fredag.
 
Jisses vad glad jag blev när jag vaknade imorse.
Hade en sådan otrolig mardröm att vi gjorde oss av med denna lurvboll, och jag grät och grät, tårarana fullkomligt sprutade på mig. Och jag minns att dem som skulle ta över honom frågade varför jag var så ledsen och varför vi gjorde oss av med honom, och jag hade inga svar. Inga.
 
Tror inte att det fanns någon anledning egentligen utan det var bara något vi kommit på. Och ännu, några timmar efter att jag vaknat sitter fortfarande känslan kvar i mig, tomheten och den fruktansvärda smärtan av att vi inte skulle få ha honom längre.
 
Ja som tur är var det bara en dröm och lurvbollen springer just nu och jagar löv i trädgården.
 
Annars idag, fredag.
Efterlängtad lediga fredag.
Har en hemtenta som ska skickas in och lite städning annars inget på schemat och det är så skönt.
 
Man behöver verkligen sådana dagar ibland, där inget är planerat.
 
Så nu fångar vi fredagen och gör det till en underbar sådan!!
 
Ha det så bra mina vänner så hörs vi senare.
 
 

1 kommentar:

  1. Fy vilken hemsk dröm! Stackare.. det är riktigt jobbigt med såna drömmar, de sitter i långt efteråt. Men så skönt att det bara var en otäck dum dröm! :) Stor kram!

    SvaraRadera