tisdag 4 september 2012

Sitt ner,tack.

 
När vi var på Loppisen i söndags så föll mina ögon meddetsamma jag kom in i rummet på denna pall. Det var kärlek vid första ögonkastet och jag älskar allt med den. Stålbenen, träsitsen.
 
 
Men att använda den till att sitta på, nä.
Bättre som avlastningspall.
 
Just nu står den bakom soffan, lite gömd sådär. Jag gillar ju det där, när allt inte syns direkt. När saker är lite gömda och att man upptäcker det först efter ett litet tag när man varit i rummet.
 
 
Så ja där får den stå, ett tag iallafall.
 
 
Hörrni, den där hösten som alla talar om just nu överallt. På morgnarna är den iallafall här. Riktigt kallt är det ute nu innan solen har hunnit värma upp.
Jag själv hade ju önskat att lite av  den kylan stannat kvar i luften hela dagen lång, men det kommer tids nog. Får helt enkelt lugna mig..tihi
 
 
Jag hoppas att Ni får en underbar dag mina vänner så hörs vi senare!
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Snygg pall, vilket fint fynd! Så roligt att hitta små pärlor på loppisar :) Och woow, vilket snyggt M som står där också! Det skulle jag gäärna vilja ha, var har du hittat det?
    Fin onsdag till dig! Kram Madeleine

    SvaraRadera
  2. Visst var den fin!!! M kommer även det från enkla ting. Finns kanske i webshopen, för det var nytt för säsongen! Annars pröva ring till henne. Hon brukar fixa sådant även om det inte finns i webbisen ännu:)

    SvaraRadera
  3. Förstår att du föll för den! Så hilma fin :) är M från loppisen eller hennes vanliga butik? Så fint med trä inne nu när det börjar bli höst.
    Tack för dina fina ord!
    Ha en fin dag, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. M:et är från hennes vanliga butik och det fanns massor av dem:)

      Radera