tisdag 25 september 2012

Guldkorn

Bild från söndagens brunch.
 
Nu är hösten här på riktigt med regn och rusk. Och jag har inget emot det, absolut inte. Det gäller bara att ta tillvara på de små guldkornen.
 
Som i söndags när vi var på brunch på Bjärreds kallbadhus.
Alla vara trötta efter lördagens bröllop, det blåste och var kallt.
 
Vi fick ett avskilt rum på ovanvåningen och där satt vi och åt massa gott, pratade om bröllopet och njöt av världens utsikt. Det var så underbart. Tyvärr fick jag inga bilder för det var överfullt av människor.
 
Men har ni inte varit där så rekommenderar jag det verkligen. Man blir lugn av att sitta där ute, på en brygga, 702 m ut i havet. Men sen har havet en lugnande effekt på mig oxå.
Man riktigt njuter av att vara där, man lever i nuet.
 
Ja, ett riktigt guldkorn, och sen att dem typ hade supergod brunch kanske hade något med det att göra oxå..


Nu kör vi tisdag tycker jag, och vi gör en bra sådan!!
 
Ha det så bra mina vänner så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar