måndag 15 augusti 2011

Underbar helg

Fast man inte varit igång så länge här på bloggen kändes det väldigt tomt att inte blogga nu i helgen men jag hade min skäl. Vi har nämligen varit iväg på bröllop.

Ett underbart vackert sådant.



På terassen avnjöts frukost och lunch, däremellan låg man på en solstol och bara njöt och tog det väääldigt lugnt. Vi badade och låg i en uppvärmd pool inne på spaet. Helt underbart, behövs inga andra ord för att beskriva helgen. Det räckte egentligen att bara titta på utsikten så var man lugn i själen. Och vi ska inte prata om det vackra brudparet..

Ja jag säger det igen. Vilken underbar helg!!

Nu dags att återgå till vardagen och regnet. Men det gör egentligen inget för min del, tog chansen att tända lite ljus här hemma nu på morgonen och tankarna for till hösten ( den måste väl ändå vara här nu??) då man får mysa in sig hemma och njuta av en bra film, levande ljus, och en kopp kaffe och kanske ett cholklad.

Ha en bra dag nu mina vänner så hörs vi senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar