fredag 5 augusti 2011

Lediga Fredag

Det är inte var dag man är ledig en fredag, ganska skönt har det varit (trots regnet). När man är ledig så här mitt i veckan är det väldigt skönt att få iordning inför helgen, så tvätten är gjord och så även dammsugningen, fast när man har hund får man ju dammsuga 2 gånger om dagen!! Satt och kollade i Sköna Hem innan och jag börjar ALLTID att läsa tidningar från slutet, fråga mig inte varför, jag vet att det är knäppt! Men iallafall så nästa nummer tilltalade mig väldigt mycket då dem har de underbara tolixarna på framsidan, tillsammans med ett väldigt massivt träbord. Nu hittade jag inte bilden på nätet så jag kan tyvärr inte visa er men ni kan få hålla er tillgodo med hur det ser ut hemma hos mig..

Min dröm sedan 5 år tillbaka att ha det så, och vet ni vad ibland slår faktiskt drömmar igenom!! Nu var ju inte denna drömmen helt omöjlig men iallafall, en dröm som blev sann trots allt!

Bordet har min kära svärfar byggt till oss, efter ganska många års tjat från min sida dock.
Så nu har jag mitt vita massiva träbord och mina älskade Tolix som bara är så otroligt vackra, om man får säga så om en möbel?! Jaa, självklart får man göra det!!
Vi har dem i utförandet mattlackerat. 

Nu ska det iväg och inhandlas mat inför fredagskvällen.
Pasta med fläskfilé i gräddsås.... en utav favoriterna just nu, ella ja ge mig pasta och jag är nöjd!

Gokväll mina vänner! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar