torsdag 11 augusti 2011

5 ton singel

Fruktansvärt ont o kroppen när jag vaknade imorse. Snacka om att vara otränad, vi hade nämligen beställt singel ( 5 TON) . Men dem hade lagt det fel, inte på vår tomt alltså. Så hemma klockan 20:00, och det var bara att börja skyffla singel, Jag som snart inte tränat på ja jag vågar nästan inte säga det ( 2 år), jodå jag tar i som om jag aldrig har gjort något annat. inga problem.. ha ha trodde jag. Kan knappt gå idag.

Annars såhär på morgonkvisten är det inspiration som gäller. Hjärnan har gått på fullvarv de senaste månaderna och jag trodde att jag hade allt på det klara. Det är nämligen så att vi måste ta tag i vår förfärliga framsida. Tanken var att vi skulle vänta till våren för ingen av oss har kunnat se framför oss hur vi vill ha det, men där ligger ett gammal trägolv som tyvärr har börjat ge ifrån sig en doft som är allt annat än trevlig. Så nu är det bara att leta inspiration som gäller, men jag fastnar i allt annat som inte handlar om trädgård/utomhus..



Nu dags för frukost,

Hoppas ni får en bra dag trots den väääldigt gråa himlen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar