måndag 15 augusti 2011

Rummet som bara blev stående

Jag är sådan som gärna vill ha allt klart, igår helst. Alla smådetaljer ska gärna vara på plats i samma sekund som man flyttar in. Men sedan går jag och känner lite på det, ändrar lite, flyttar på saker fram och tillbaka. Och det kan ändras många många gånger. Känns det inte rätt åker det undan ett tag. Men nu har vi ett rum, som jag kallar cykelrummet då det en gång har varit just det. Älskar det rummet för det har en annan nivåskillnad, lite lägre i tak och är verkligen jättemysigt. Eller det hade kunnat bli jätte mysigt , det har verkligen potentialen för det. Men jag får inte riktigt till som jag vill. Skulle vilja sitta där i höst och vinter nerkrupen i en mysig fåtölj med en bra bok, tända ljus och en god kopp kaffe.



Just nu ser det bara kalt och tråkigt ut, men jag ska nog komma på något. Men jag kommer inte riktigt överens med stolen vi har där. Det är ingen härvilljagkrypauppmedenbrabok fåtölj.
Haha det låter som om det är det enda jag vill göra, läsa böcker. Men på hösten är det en av mina favorit sysselsättningar.

Vad tycker ni? Vad krävs för att få den där myskänslan?

Nu, dags att gå och lägga sig.

Hoppas att ni haft en bra dag/kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar