onsdag 24 augusti 2011

Mooaahhaaa....(lyckoskratt)

I did it!!!

Har lyckats få min mårbacka att börja blomma igen.... det ni, det är inte dåligt för någon som sagt inte har gröna fingrar. Men dem är på väg... jag kan se den gröna färgen sakta men säkert komma.

Onsdag idag hörrni, mångas lilllördag. För mig är det just nu bara lite stress, det betyder att det snart är helg och till helgen ska mitt tal vara klart,helst!  För min älskade bror gifter sig nämligen snart, inte till helgen men det är så mycket som ska ordnas så jag har satt en dealine till helgen så man hinner finputsa det innan den stora dagen.
Hur fasiken ska man kunna få ner allt på ett papper, till någon som är så nära, PLUS att det får ju inte vara längre än typ 3 minuter, fast jag tror att jag struntar i tidsplanen, jag är ju ändå trots allt syster...

Nästan allt finns i huvudet, men det svåra för är att få ner det på papper, formulerat som jag vill... hmmmm

Det får blir några bilder som gjort mig glad idag så kanske det blir det lättare..

Ha en bra dag mina vänner ( i den något skymtande solen) så hörs vi senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar