söndag 28 augusti 2011

Lugna söndag

Idag har det varit en perfekt dag, loppisrundor (är ju på jakt efter en skänk, men tyvärr blev det inget fynd idag...lite frustrerande men jag hittar nog någon snart). Fikat och åkt på ytterligare utflykt för att kolla inspiration.

Vädret i eftermiddag har väl inte varit det bästa men det är då man stoppar fötterna i mystofflorna, lägger sig under filten med ett magasin och till slut somnar man. Alltså, vad är det som gör att det är så fruktansvärt härligt att få ta en tupplur mitt på dagen?? Det är nog faktiskt en utav de sakerna jag gillar bäst med lediga dagar.

Mina gladiolius blommar nu och det är en härlig limegrön färg på dem. Att bara titta på dem gör mig glad.


Men just det ja, höll på att glömma. Mina fynd som jag gjorde igår.


Ett M i härlig, lite rostig plåt och en gammal äppellåda som är sådär härligt smutsig, någon planka som inte är riktigt hel. Precis som det ska vara!

Nu mina vänner ska jag hålla kväll o ladda inför en tuff arbetsvecka.

Hoppas ni haft en toppenhelg så hörs vi imorgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar