fredag 11 maj 2012

Välkommen underbara fredag



Underbara underbara fredag är här.


Har ni varit utanför dörrarna denna fredagsmorgon? Det är riktigt varmt, sådan där värme som man nästan blir lite chockad utav. Och jag har upprepat för mig själv var gång jag öppnat dörren: oj vad varmt det är idag och så har jag tittat på doggen precis som om han ska hålla med mig.

Så idag är det är fredag, och jag har ledig helg framför mig, så underbart och det bästa av allt är att inget är inplanerat, förutom en sovmorgon imorgon då.
Så himla skönt, och jag frågade mannen ifall vi inte kunde hitta på något skoj, och då hade ju jag tänkt mig någon härlig utflykt till någon härlig gårdsbutik med ett härligt cafe.
Då svarar han mig; jovisst, vi kan sticka ut och spela golf.
GOLF!!!
Jag har typ hållt i en golfklubba kanske två,tre gånger i mitt liv varav jag gjort ca lika många hål i gräsmattan.
Så nej golf blir det inte.



Prövar ytterligare en dagens för er.
Idag kör vi alá 70tal med utsvängda jeans och en blus med volanger, till det sportar jag vanliga hederliga converse.
Får se hur det går med dessa jeansen idag på jobbet.
Förra gången jag hade dessa på mig, snubblade jag på mig själv, när jag stod stilla!
Javisst.
Inte riktigt van vid utsvängda jeans så det är väldigt enkelt att man trampar på byxan.

Men hörrni!

Nu kör vi freedag!

Hoppas att ni får en underbar sådan mina vänner så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar