fredag 25 maj 2012

Lite till


God morgon underbara fredag!

När jag ändå är på gång med mitt turkosa måste jag visa vad jag föll pladaskt för.
Mina nya muggar och skål, allt från Indiska.
Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet från min sida och häromdagen fick dem följa med hem.


I skålen är där ett vackert handmålat mönster i riktiga sommarfärger.
Denna skålen ser jag mig själv att servera både goda sallader och jordgubbar i sommar.


Så idag är det fredag, veckans absolut bästa dag och solen visar sig från sin bästa sida även idag.

Så jag hoppas att ni njuter av den riktigt ordentligt!

Ha en toppen dag mina vänner så hörs vi senare!


3 kommentarer:

  1. Indiska är riktigt bra och det var alldeles för länge sedan jag var där känner jag nu. Skålen var ju fantastisk!

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Superfint! Gillar verkligen dessa muggar!
    Ha en underbar fredag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Vilka fina koppar! Indiska är bra på sånt tycker jag. Jag köpte också mina absoluta favoritkoppar därifrån för ett par år sedan. Enda nackdelen är ju att det inte går att få tag i dem senare. Jag har hunnit slå sönder två av mina sex koppar redan. Attans! Ha en fin dag!

    SvaraRadera