torsdag 31 maj 2012

Tillbaka till 70-talet


Ska vi gå tillbaka till 70-talet??

Det var vad mannen frågade när han såg dessa burkar.

Så hade jag inte sett på dem innan, jag var bara superglad över mina fynd.
Det började igår morse när jag satt o bläddrade i senaste Elle Interiör och såg dessa på en bild. Tänkte att dem måste jag gå och kolla in.

Så på lunchen begav jag mig till Lagerhaus för att kolla in dem.
Och dem var på halva priset.
Ja, så det var inte så mycket att orda om.
167kr för alla tre!!! 167kr!!
Det kallar jag fynd.




Mannen är kanske inte så förtjust i den inredningen som var på 70-talet, även om ingen av oss fanns då. Men tydligen så var dessa inget som föll honom i smaken. Och han frågade vad jag skulle ha dem till...

Jag skickade ett sms till honom att dem blir ju vad man gör dem till, och att jag hade tänkt använda dem till vaser eller bara ha dem som dem är.

Hans svar var: Ok ja, du fixar nog ngt snyggt:)

Vad ska jag ha dem till??? Fixar ngt snyggt?? Hmmmm....

Saken är den att dessa nog kan räknas till ett av mina impulsköp, som jag lovade mig själv att sådana skulle det inte bli några fler av.
Men kärleken, ni vet den kärleken som slår till direkt så fort du håller det i handen. Ja den slog till mig. Med buller och bång.

Bara det att jag har ingen aning alls, överhuvudtaget, var dem ens ska stå. Jag får väl köpa med mig en blomma hem idag så jag iallafall kan använda dem till vas, haha.

Men kärleken, den består.

Så om du som jag gillar dessa flaskor/burkar, bege dig till närmsta lagerhaus.

Nu mina vänner hoppas jag att ni får en underbar torsdag så hörs vi senare!!



3 kommentarer:

  1. Hej hallå! Först stort tack för dina fina kommentarer inne hos mig. Varenda en värmer... Visst var det du som kan fram till mig på Åhléns i Lund en gång, eller är jag helt ute och snurrar nu??! Nåväl, finfina flaskor. Jag gillar också dem. Har två små hemma idag (dagis stängt) och den stora vill gärna gå på stan. FÅr väl se om jag pinnar in på lagerhaus.

    Fin dag till dig med!
    Kram SOfie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var det jag som var framme hos dig:) Så ute och snurrar är du inte:). Javisst är flaskorna fina!!
      Tack för att du titta in hos mig. Det värmer!

      Radera