torsdag 10 maj 2012



Att få vakna och det första man ser när man går ut i köket är detta, vårt äppleträd som blommar för fullt. Bättre start på morgonen kan man faktiskt inte få och jag njuter till fullo.


Vi valde ju att flytta på vasken i köket när vi renoverade och satte det framför fönstret och det har jag inte ångrat en sekund. Hur kan man när ögonen få vila på något såhär vackert.


Idag skulle jag försöka mig på att ge er en dagens, men vi har alldeles för liten spegel och till och med jag som mäter (hela) 162cm över marken får inte plats med huvudet i den. Och fjärrutlösaren, ja den har jag inte alls lärt mig hur den fungerar. Jag har ingen som helst aning om hur den funkar.


Måste bara visa er världens skönaste skor. Jag skojar inte. Jag studsar fram när jag går.
Jag har ju ett jobb där jag står upp 7 timmar om dagen och till slut så tar både rygg och knä och nacke stryk och jag har letat läänge efter ett par skor som är sköna och som man kan ha en hel dag utan att kroppen tar stryk. Och jag ångrar mig inte en sekund att jag valde dessa. Mina första air max, men absolut inte dem sista.

Oj då vad tiden rusar iväg nu på morgonen!

Hoppas att ni får en underbar torsdag där ute mina vänner så hörs vi!


2 kommentarer:

  1. Finfina skor! Ser så sköna ut! Och dina jeans ser så härliga ut! Var kommer de ifrån!
    Ha en underbar fredag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dem är jätte sköna:) Jeansen är ett par please jeans som jag köpte i en butik i Lund på 40% rea:)

      Radera