onsdag 9 maj 2012

Hit och dit


Jag fortsätter att flytta på saker här hemma.

Nu är det bara några få dagar kvar till jag får shoppi shoppi igen.
Ser fram emot det men samtidigt så känner jag att nja, jag kanske inte behöver något iallafall. Jag har ju saker så det räcker och blir över egentligen. Men vi får se. Känner jag mig själv rätt så är det säkert något jag kommer hitta som jag verkligen  behöööver.

Men så länge fortsätter jag att flytta på saker här hemma, mannen frågade igår varför jag nödvändigt var tvungen att flytta på allt hit och dit. Han tycker det är bra som det är.
Egentligen hade jag inget bra svar på den frågan förutom att det är kul, det kan inte se likadant ut hur länge som helst. Och med hur länge som helst menar jag kanske två veckor. Long enough!

Gör ni likadant hemma hos er? Flyttar på saker för att få lite förändring. Eller är ni nöjda och låter det vara som det är?

Nej nu är det dags för mig att ta tag i denna dagen.

Hoppas att ni får en underbar onsdag mina vänner så hörs vi!



2 kommentarer:

  1. Vad duktig du varit med shoppingstoppet! Det kanske blir så att man blir mer kräsen efter en sådan "övning" och sätter mer värde på det man sedan köper och släpar hem. :) Jag är lite dålig på att flytta runt saker hemma, oftast står saker där de står för att jag tycker de står bäst där :) Men jag har blivit inspirerad genom många bloggar och försöker variera mig lite mer nu! Må så gott, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man kan ju hoppas att man blir mer kräsen:) oh jag flyttar väl mest på sakerna för att det kliar i fingrarna haha. O sen ser man sakerna på ett nytt perspektiv, o det är ju alltid skoj:)

      Radera