måndag 7 maj 2012

Ny vecka nya tag



Ljusstaken som fått åka ända från sthlm hem till mig.


Ja då var det måndag och ny vecka. Jag hoppas att denna vecka blir bättre än förra med mindre pollen och mindre förkylning.

Detta är en tudelad period för mig, dels är det den vackraste när allt slår ut och börjar blomma och man njuter av allt det vackra runtomkring en men samtidigt är det jobbigt med pollen och detta året verkar vara ett utav de jobbiga. Man blir vääldigt trött och inspirationen till allt försvinner.

Men som sagt nu är det måndag och jag har kickstartat den med en smoothie, solen skiner igenom de tunna molnen.

Det här ska bli bra!


Hoppas att ni får en underbar start på veckan mina vänner så hörs vi senare!

2 kommentarer:

  1. Din stackare! Pollen och förkylning! Usch!
    Ha en fin kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Attans pollen! Gahh. Hoppas du kan njuta lite ändå i er fina trädgård! Såg en Jazzizhund i dag och tänkte på er fina kille!
    Ha en bra vecka! Kram kram!

    SvaraRadera