onsdag 21 november 2012

Nu kör jag



Det blev ett litet (o)frivilligt uppehåll här på några dagar, ibland behöver man det för att känna efter vart man är på väg. Att inte glömma andas och känna efter vad som är viktigast här och nu.
 
Men nu är jag tillbaka och nu kör jag.
Tänkte kicka igång julen här hemma en vecka tidigare än vanligt. Annars är traditioner inget jag ruckar på men jag längtar så efter att få in lite mysfaktor här.
 
Hur jag ska ha det här hemma denna julen har jag inte riktigt kommit underfund med men jag tror att det blir mycket natur. Mycket grönt och vitt med inslag av svart och trä.
 
Hur ska ni ha det nu i jul?
Har ni klart för er hur ni ska pynta eller ni kör samma som förra året?
 
 
Hoppas att NI haft en bra mittenpåveckan dag så hörs vi senare!
 
*

1 kommentar:

  1. Ja, julen börjar flytta in så smått! Ikväll ska jag nog försöka slå in några av barnens klappar till deras paketkalender! Mysigt!
    Kram på dig!
    Och vilken fin dukning och grattis i efterskott, jag hade fullt upp på Ullared, så detta gick mig förbi!:)
    Jenny

    SvaraRadera