torsdag 15 november 2012

En galge kanske...

 
Inspiration, älskar när den kommer till en.
Man ser något och man ser hur man själv kan använda det till något annat.
 
Som den här galgen.
Mannen har fått dem när han kemtvättat.
Perfekt att återanvända.
 
Och denna bild har jag väntat på att få använda ända sedan i somras men inte riktigt vetat hur jag vill ha den.
 
 
 
Jag hängde upp den med tejp, mannen frågade: finns det inga andra sätta att hänga den på en svart tejp?
 
Då var min motfråga: hur skulle det se ut om jag spikade överallt och så snabbt som jag ändrar mig så skulle snart våra väggar vara prickiga.
Ganska så snabbt insåg han tejpens magik i det hela.
 
 
Jag älskar kontrasten med metallgalgen, träklämmorna och det svartvita fotot.
 
 
Så nu har min zebra fått sin plats. I min för tillfället svartvita hörna.
Och jag älskar det.
 
Så det får bli dagens tips, ta en galge, ett foto och häng upp.
 
HOppas att Ni får en underbar torsdag mina vänner så hörs vi senare!
 
*
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar