onsdag 28 november 2012

Något kärt..



Alla som kikar in här lite då och då vet ju att detta är mina förändringashörna.
Där jag ständigt ändrar om och flyttar och nya och olika stilleben får ta plats här.
 
 
Men nu är den inte där inte längre.
Kärt har fått flytta på sig.
(visar en annan dag när ljuset faller på).
 
Jag har länge velat ha ett vitrinskåp och nu står där ett. Tydligen blev mannen så trött på mitt tjat att han inte orkade så i söndags begav vi oss det till det stora varuhuset och inhandlade ett.
 
Men vi är inte riktigt vänner ännu, vitrinskåpet och jag. Helt plötsligt så är där så mycket mer plats att fylla upp och ibland behöver jag lite tid med mina möbler innan vi är vänner och jag kan utnyttja det på bästa sätt.. (jag vet det är en möbel men jag måste få känna mig fram och flytta saker hit och dit innan jag trivs).
 
Men jag tror nog att vi ska kunna ha en bra vänskap.
 
 
Bara några småsaker som måste fixas först!
 
 
Nu mina vänner hoppas jag att NI får en underbar onsdag så hörs vi senare!
 
*

2 kommentarer:

  1. Åh, vad spännande! Ser fram emot att se!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Fniss! Känner igen mig i det där med att ens lekhörna för kreativiteten krockar med praktiska aspekter ibland...

    SvaraRadera