torsdag 29 november 2012

Att ha kopierat..

 
För ett tag sedan fick man hem den tidingen Livet Hemma tror jag den heter, det är Ikea som skickar ut.
Och i den var det ett repotage om en norsk kvinna som hade en fantastiskt hem. Och med på bilderna fanns en konstellation som denna ovanför. Dock mycket större ramar.
 
Jag blev så förbaskat förälskad i de dessa ramar att jag var tvungen att pröva. Jag har haft något liknande innan, fast med 3 mindre ramar som hängde bredvid varandra men det gillade jag inte alls lika mycket som denna.
 
 
Så nu är det detta man möts av när man kommer in till oss. Och jag älskar det. Jag gör verkligen det. Trots att jag faktiskt kopierade rakt av, fast i en mindre variant och ramarna hänger nog inte likadant heller.
 
 
Och jag tycker att dem svarta detaljerna gifter sig så bra med träet.
 
Sa jag att jag älskade det? Ja det gjorde jag kanske med jag säger det igen...
 
Annars bjuder inte dagen på så mycket idag.
Bytte bort min dag idag så jag kunde få en dag att vila upp min höft. Jag trillade ju av en häst i somras och nu gör min höft aj aj ont och jag sitter just nu i skrivande stund i telefonkö för att kanske få komma och undersöka den.
Och just nu är jag inne på 39 min i kö och jag har väl minst 20 min kvar...grrhh.
 
Och jag tog denna dag för att verkligen vila upp mig då jag i ärlighetens namn inte är så bra på det där, med att vila.
Och just nu ser jag att det skulle behövas ta en svängom med dammsugaren här hemma, men jag skulle ju VILA.
Undra hur detta ska gå...kommer bli en mental kamp om det här med dammsugningen idag.
 
Undrar vem som vinner...
 
Nu börjar det hända saker i telefonen här så jag får väl avrunda..
 
Hoppas att Ni mina kära vänner får en underbar torsdag så hörs vi senare!
 
*
 

4 kommentarer:

  1. Visst är det härligt när man kan inspireras av en bild & sedan apa efter lite grann. Blev ju kanon!!! Torsdagskramar m

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det:)
      Och tack för dina fina ord..

      Kraam Emma

      Radera
  2. Svar
    1. Visst blev det:) och så enkelt att göra oxå:)
      Några loppis ramar, lite färg och snöre. KLart!

      Radera