lördag 17 november 2012

En vanlig dag..

 
 
 
 
 
Det är en helt vanlig lördag, men det är min lördag.
 
Väcktes med sång och två stora paket.
Nu sitter vi och mornar oss i soffan med levande ljus och morgontidningen i handen.
En underbar start på dagen.
 
Idag kommer dagen bara bestå av matlagning och ta det lugnt och njuta av en ledig lördag tillsammans med familj.
Jag kan inte begära mer.
 
 
Jag fortsätter att smyga in julen här hemma och jag måste verkligen hejda mig själv för att inte gå fullt ut ännu, tydligen är det för tidigt...
 
Nu ska jag fortsätta denna dagen fast ett år äldre.
Det är en bra dag idag...lite barnslig är jag fortfarande med att fylla år och jag hoppas att det aldrig förändras.
 
 
Hoppas att Ni får en underbar lördag så hörs vi senare!
 
*
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar