måndag 19 november 2012

Lördagens dukning

 
Lördagens dukning.
 
 
Jag ville ha en höstig dukning så kottarna och den underbara hortensian fick stå för "hösten".
 
 
 
Var plats hade fått sig en meny, och på baksidan hade jag skrivit ett litet ordspråk till var och en.
 
 
Jag hade en underbar dag i lördags. Jag fick jättefina presenter fick jag men det får jag visa en annan dag.
 
 
Igår åkte vi till Enkla Ting på Kajsas julinspiration och det är ju lika härligt att komma dit där var gång. Och inspirerad det blev jag. Undrar just om man får lov att sätta igång med pyntet nu... jag har iochförsig redan smygstartat men det är ju bara lite.
Risken är ju att man tröttnar.
 
Hur har NI gjort?
Har ni smygstartat hemma eller ni håller på det till advent?
 
 
Jag hoppas att NI får en underbar start på veckan mina vänner så hörs vi senare!
 
*
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar