lördag 3 november 2012

Lediga lördag

 
 
 
 
 
God morgon underbara (lediga) lördag.
 
Ja regnet smattrar på där ute, men här inne har vi tänt ljus och njuter utav att vi har en ledig lördagsmorgon tillsammans, maken och jag. Det är inte speciellt ofta det händer och speciellt spännande är det är väl inte heller med tanke på att han sitter med paddan och jag sitter med datorn i knäet.
Men ändå. Vi gör det tillsammans.
 
Och hör och häpna, han frågade om vi skulle åka och besöka Emporia. Tror jag måste ta detta tillfället i akt och börja göra mig iordning innan han ångrar sig.
 
För nästa gång han föreslår något sådant kanske är om ett år..
Ja. Bäst att skynda sig!!
 
 
 
Hoppas att Ni får en underbar lördag mina vänner så hörs vi senare!
 
 
*

2 kommentarer:

  1. Åh, Emma, jag hoppas att du kom till Emporia!
    Vi kom inte in till centrala Lund i fredags, endast i utkanten, så jag har ett Lundabesök till godo!:)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst kom jag till Emporia, väldans mycket folk,oj oj oj! Ja du har ett besök t-godo, ser fram emot det:)

      Kraam på dig!!

      Radera