lördag 1 december 2012

Möt Billy

 
God morgon underbara lördag.
 
Det fortsätter att snöa men det är så smått att det knappt lägger sig. Åh vad jag vill att vi ska få massor av snö.
Tänk om det hade kommit en massa snö till 1:a advent, hade inte det varit perfekt?!
 
 
 
 
 
Ja, här har ni det. Vitrinskåpet.
Istället för min lilla skänk.
 
Som ni ser så är det inte alls klart på insidan.
Vi har fortfarande inte blivit riktiga vänner, man kan se oss som bekanta.
 
Men jag hade faktiskt inte tänkt stressa fram något denna gång. Hade tänkt pröva en ny metod och det är att låta det växa fram.
 
Men jag trivs med själva skåpet på plats. Bara lite belysning som måste upp ganska så snart för det blev väldigt så mörkt i den hörnan nu.
 
Men då är frågan, ska man ha lampor inuti eller ska man ha det utanpå?
Tänker att om man har det utanpå så kanske det reflekteras i glasen?
 
Vad rekommenderar ni som kanske har ett vitrinskåp hemma?
 
Tänk, för några år sedan så tänkte jag att aldrig i livet att det kommer in ett vitrinskåp hos oss, och nu står där ett...
Har alltid tyckt att vitrinskåp är så vuxet..
 
Så jag måste ju ha fått lite vuxenpoäng nu då??!!
 
Nehe, nu hoppas jag att Ni mina kära vänner får en underbar lördag så hörs vi senare!
 
*
 
 

2 kommentarer:

  1. Hej Emma,

    Hittade in hit till din fina blogg via room by sofie och det togs ett snabbt beslut att ge dig utrymme i min följa-lista på bloglovin :)

    Gillar verkligen ert nya vitrinskåp. Har det själv i vitt men får lite smått ha begär efter ett svart nu när jag ser dina bilder.
    Jag skulle föreslå att du belyser både innuti och utan på skåpet, varför bara välja antingen eller :)

    Ha en mysig adventshelg!

    //Charlottta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Charlotta!
      Vad glad jag blir över dina snälla ord:) Det värmer!

      Ja man kanske skulle ha ljus både inne och ute.. hm det tåls att tänka på.

      Ha en fin dag!

      Kraam Emma

      Radera