måndag 10 december 2012

Lediga måndag

 
Ja. Lediga måndag och inte mycket blir gjort. Var och fick akupunktur imorse för min höft och det lamslog mig helt.
Inte för att det gjorde ont eller något sådant, enda biverkningen jag fått är att jag är trött och lite öm just där nålarna satt.
 
Men jag var inte beredd på att jag skulle få det idag, visste om att det var ett alternativ till träning.
 
Men jag är ju livrädd för nålar,gråter bara jag får se en.
Så därför brukar jag behöva mental laddning i en vecka innan eller något liknande.
Det fick jag ju inte idag så jag är nog lite chockad över att jag klarade detta så bra idag.
 
Så nu har jag precis varit ute och kastat snöbollar med doggen i trädgården, vilket han älskar men till slut skakade hela han så kall han var och försök få in en lagotto i en halvmeter snö när bollar är inblandade. Samt att man kan springa och skutta och slira i snön utan att matte kan ta en.
 
Det funkar inte utan att använda sig av en muta. Så muta blev det i form av en ostskiva.
 
Och nu en god kopp kaffe i soffan till mig själv och en stund av skalritning.
 
 
Hoppas att Ni har en underbar start på veckan mina vänner så hörs vi senare!
 
*
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar