måndag 17 december 2012

1 vecka....



 
Måndag, den 17 december.
Vilket betyder 1 vecka kvar till självaste julafton.
 
Tror att det är många med mig som känner att man skulle behöva klona sig just denna vecka. Jag skulle behöva 2 upplagor till av mig själv, och då är ändå alla julklapparna klara. Men det ska nog gå ändå, det brukar ju göra det.
Får bara komma ihåg att stanna upp och andas emellanåt.
 
Men det är ju likadant vart år, iallafall om man jobbar inom handeln. Det där med julledighet finns inte och man brukar oftast gå på knäna denna sista veckan innan jul.
 
Men det är roligt.
 
Så denna vecka ska jag försöka strunta i att det är mycket kvar att göra och bara ha roligt. Och njuta av att det är en himla fin tid vi är inne i nu.
 
Och jag hoppas att Ni gör det detsamma.
Stressa inte för mycket.
Stanna upp och njut för studen.
Titta er omkring och njut av allt vackert som finns omkring er.
 
Så kickar vi igång denna vecka tycker jag!
 
 
Ha nu en underbart start på veckan kära vänner så hörs vi senare!
 
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar