fredag 14 december 2012

Fredagsmys


 
Tine K vaserna är perfekta att ha lite granris i.
 
 
Ja. God morgoon fredag.
 
Var det inte fredag alldeles nyss?
Känns som om man läser och hör det överallt, men jisses vad tiden går fort.
Denna vecka har jag inte alls hunnit med.
 
 
Men samtidigt så njuter jag, njuter av snön och kylan.
Och att jag är som ett litet barn för jag är helt ivrig inför att vi ska få ta in granen på söndag. Trots att granriset ni ser på bilden har fått åka ut. Japp det blev täppt näsa i två veckor utan att jag fattade varför.
Men gran det ska jag ha!
 
Får se om jag inte kan övertala mannen att kanske inhandla den ikväll och fredagsmysa med att klä granen och dricka glögg och lyssna på julmusik.
 
Ja så måste det bli!
 
 
HOppas att Ni får en underbar fredags mina vänner så hörs vi !
 
 
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar