tisdag 18 december 2012

Pyssel på gång

 
Något jag funderat länge på att göra och idag  blev jag äntligen färdig till att handla hem rekvisita...
 
Träkulor och en tjockare ståltråd...
Om resultatet blir som jag tänkt mig får ni se vad det ska föreställa, men tills dess håller jag er på halster...
 
 
Herrejisses vad svårt det är att få till bilder nu, även mitt på dagen.
Det blir liksom aldrig ljust och stjärnorna och granen har fått stå tända hela dagen lång.
Väldigt mysigt dock, och jag passar på att ta det lugnt idag. Började dagen med akupunktur och jag blev inte lika trött som första gången även om tröttheten finns här. Men det blir en mental urladdning.
 
Så nu tänker jag fortsätta med att göra ingenting ett litet tag till sedan är det dags att ta tag i lite planritingar som jag ligger efter med....icke bra men jag och siffror, vi funkar inte ihop. Så innan dess...schemalagd: ta det lugnt!
 
Hoppas att Ni har en underbar dag så hörs vi senare!
 
*

1 kommentar:

  1. Åh, vad spännande! Ser fram emot resultatet!
    Kram på dig!
    Jenny

    SvaraRadera